Toelichting ICTaurus Self Service Portaal en aanmeldformulier

Het ICTaurus Self Service Portaal kent de volgende onderdelen:

– Supportmelding (call) aanmaken
– Overzicht van meldingen (van de afgelopen 3 maanden)
– Onze diensten
– FAQ
– Aanvraag extra, of wijziging Self Service Portal account

Toelichting “Supportmelding (call) aanmaken”
Voor vaker voorkomende vragen kan het zijn dat er al een formulier beschikbaar is waar gerichte vragen staan die ingevuld kunnen worden. Hierdoor zullen de juiste parameters in ons registratiesysteem automatisch ingevuld worden, waardoor sneller duidelijk is waarover uw melding gaat.
Mocht deze er niet zijn, dan kunt u In dit onderdeel een nieuwe melding bij ons aanmaken.
Hierin kunt u uw vraag, storing, wijzigings-of installatieverzoek bij ons aanmelden. We verzoeken u vriendelijk om de vraagstelling zo compleet mogelijk aan te leveren, zodat er een juiste inschatting gemaakt kan worden van de werkzaamheden.
Het is ook mogelijk om een of meerdere afbeeldingen toe te voegen om uw melding te verduidelijken.

Toelichting “Overzicht van meldingen”
Hierin kunt u de status zien van meldingen en eventuele aanvullingen geven hierop. Ook kunt u een melding aanvullen door een mail te sturen met het incidentnummer in het onderwerp.
De hoofdgebruiker kan persoonlijke meldingen, maar ook alle, door collega’s, gemaakte meldingen inzien van de afgelopen 3 maanden. Een eventuele tweede account kan alleen meldingen van zichzelf inzien.

Toelichting “Onze diensten”
Wij hebben getracht al onze diensten zo overzichtelijk mogelijk weer te geven. Indien u op een dienst klikt verschijnt er een pagina met daarop:
– Productinformatie
– Handleiding/Additionele informatie
– Specifieke Formulieren m.b.t. de Dienst

Toelichting “Onze diensten”
Wij hebben getracht al onze diensten zo overzichtelijk mogelijk weer te geven. Indien u op een dienst klikt verschijnt er een pagina met daarop:
– Productinformatie
– Handleiding/Additionele informatie
– Specifieke Formulieren m.b.t. de Dienst

Toelichting “FAQ”
Via de “FAQ vindt u oplossingen voor vaker voorkomende storingen, handleidingen en andere nuttige informatie. Via de zoekfunctie, die ook bovenaan op het eerste scherm beschikbaar is, kunt u uw zoekterm invullen. Hierna zal alle informatie , vanuit de Self Service Portal, die gerelateerd is aan de zoekopdracht worden weergegeven.

Aanvraag extra, of wijziging Self Service Portal account
Standaard zullen er 2 personen gemachtigd zijn per organisatie die toegang hebben tot het Self Service Portal. Mocht hierin een wijziging nodig zijn, of is er een extra account nodig, dan kan dat hier aangegeven worden.

Middels onderstaand formulier kunt u indien u klant bent van ICTaurus,
toegang aanvragen voor uzelf of voor medewerkers van uw organisatie.

 

Contactgegevens

Telefoon: 033-4508130
Email: info@ictaurus.nl
Support: 033-4508130
Email: support@ictaurus.nl

Bedrijfsgegevens

KvK 32086067
BTW NL809844424B01

 

Adresgegevens

Hoofdkantoor Amersfoort
Modemweg 27
3821 BS Amersfoort
Vestiging Drachten
Richterlaan 10
9207 JV Drachten

Hulp op afstand

volg ons op